Crearea unui raport utilizând instrumentul Raport
     Instrumentul
 Raport oferă cea mai rapidă modalitate de a crea un raport, deoarece 
generează imediat un raport fără a vă cere informații. Raportul afișează
 toate câmpurile din tabelul sau interogarea subiacente. Instrumentul 
Raport nu poate crea produsul finit, rafinat pe care-l doriți, dar este 
destul de util ca metodă de a consulta rapid datele subiacente. Puteți 
să salvați raportul și să-l modificați în Vizualizarea aspect sau 
Vizualizarea proiect, astfel încât să servească mai bine scopurilor dvs.
    
Sursa:https://support.office.com/ro- ro/article/crearea-unui- raport-simplu-408e92a8-11a4- 418d-a378-7f1d99c25304
- 
        În Panoul de navigare, faceți clic pe tabelul sau interogarea pe care doriți să se bazeze raportul.
 - 
        Pe fila Creare, în grupul Rapoarte, faceți clic pe Raport.  
Access creează raportul și îl afișează în Vizualizarea aspect.
 - 
        Pentru mai multe informații despre vizualizarea și imprimarea raportului, consultați secțiunea Vizualizarea, imprimarea sau trimiterea raportului ca mesaj de e-mail.
 
Sursa:https://support.office.com/ro-


Comentarii
Trimiteți un comentariu