Semestrul I de TIC

Semestrul I de TIC


               In acest semestru, la Tehnologia Informatiei si Comunicarii (TIC), am invatat cum sa ne creem un Blog personal chiar din prima ora. Am mai invatat structura unui calculator cu toate elementele cu tot cu rolul lor si modul de functionare. Chiar daca este un lucru stiut de aproximativ toata lumea, am invatat operatii cu foldere si fisiere. Microsoft Office Word este un program asupra caruia am lucrat destul de mult. Ne-au fost explicate setarile initiale in Word, cum sa formatam un text si sa il paragrafam, sa formam antet si subsol. Am facut si exercitii de scriere la tastatura pentru imbunatatirea dexteritatii.
                 In concluzie, tot ce am invatat in acest semestru la orele de TIC, ne-a fost si ne va fi folositor si in viitor deoarece acum este perioada cand tehnologia evolueaza din ce in ce mai mult.

Comentarii

Postări populare